نوشته شده توسط : نغمه محسنی

تحصيل پزشکى در کانادا باب ميل بسياري از دانش آموزان متقاضي مهاجرت به کانادا است، مهاجرت به کانادا از طريق تحصيل بالاخص ورود به تحصيل پزشکى در کانادا سوالات بسياري از دانشجويان و خانواده هاي آنها را شامل مي شود. لازم به ذکر است که تحصيل پزشکى در کانادا شرايط و نکات حقوقي خاصي دارد که بايد در خانواده تحصيل در کانادا به صورت کامل بررسي مي شود.

اين روزها تحصيل پزشکي و دندانپزشکي در کانادا با بازار کار خوب و طرفداران زيادي روبرو شده است. کانادا کشوري بزرگ و پيشرفته در شمالي ترين نقطه قاره آمريکاي شمالي و دومين کشور پهناور جهان و يکي از ثروتمند ترين کشورهاي جهان است. کيفيت آموزش در کانادا بسيار بالا بوده و داراي استاندارد هاي جهاني و همچنين مدارک دانشگاهي با اعتبار بين المللي است.

در حال حاضر اطلاع از مدارک مورد نياز، شرايط سني و شرايط اخذ اقامت پس از تحصيل پزشکى در کانادا و هزينه ها ي تحصيل پزشکى در کانادا و هزينه هاي زندگي و سکونت در اين کشور از نکات فوق العاده مهم و حائز اهميت است. موسسه حقوقي ملک پور با همکاري موسسه MIE اتريش درصدد است تا به تمامي سوالات شما در زمينه تحصيل پزشکى در کانادا به شما عزيزان اطلاع رساني نمايد.

تحصیل پزشکی درکاناداتحصيل پزشکي در کانادا

 



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نغمه محسنی

براي مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنيم؟ 

مهاجرت يک تصميم بسيار بسيار بسيار بزرگ است اينکه براي مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنيم؟ يعني فرد مهاجر تمام فکر هاي خود را کرده است و بدون شک و ترديد مي خواهد اقدام کند در اين مطلب توضيح مي دهيم که براي مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنيم. مهاجران به دلايل مختلف تصميم به مهاجرت مي گيرند به دليل شرايط مساعد زندگي در کانادا مقصد بسياري از مهاجران کانادااست و مهاجرت به کانادا در اولويت آن ها قرار دارد قبل از اينکه به سوال براي مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنيم؟ پاسخ دهيم بهتر است واضح تر راجع به مهاجرت صحبت کنيمزماني که فرد تصميم مي گيرد از کشور مبدا خود به کشوري ديگر مهاجرت کند يعني بايد طعم سختي و بالا و پاييني زيادي در اين راه بچشد تقريبا مي توان گفت بيشتر افراد بعد از مهاجرت بايد از صفر زندگي خود را شروع کنند متاسفانه برخي فکر مي کنند مهاجرت شبيه مسافرت است اما در حقيقت کاملا باهم متفاوت مي باشد متاسفانه متاسفانه و متاسفانه بسياري از کارشناسان مهاجرت کشور کانادا را به عنوان بهشتي در اين زمين به مهاجران معرفي مي کنند و با مهاجرت کردن مي توانند به تمام آرزو هاي بزرگ و کوچک خود برسند هدف اين افراد پول مهاجر است و آينده فرد اهميتي براي آن ها ندارد .بايد بدانيد در کانادا براي هيچ مهاجري فرش قرمز پهن نکرده اند تعداد بسياري از مهاجران بعد از مدتي پشيمان شده اند و به کشور مبدا يا کشور سومي مهاجرت کرده اند اين مطالب حقيقت هايي است که بسياري از کارشناسان در اختيار مشتريانشان قرار نمي دهند.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیمبراي مهاجرت به کانادا ازکجاشروع کنيم

 

 



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نغمه محسنی

 

براي مهاجرت به هر کشوري، راه هاي متنوعي در نظر گرفته شده است که اشخاص با توجه به ويژگي ها و توانايي هاي خويش، دست به انتخاب يکي از آن ها مي زنند. مهاجرت تحصيلي، مهاجرت کاري، مهاجرت از طريق سرمايه گذاري و مهاجرت از طريق ازدواج، از جمله‌ي انواع مسيرهاي مهاجرت است. در اين ميان، برخي افراد از طريق پناهندگي اقدام به ترک خاک خويش و اخذ اقامت کشور مقصد مي نمايند. اما آيا اين امر شدني است؟ آيا پناهندگي، راهي مطمئن و کم خطر است؟ در اين نوشتار، به بررسي ماهيت قانوني پناهندگي،، وضعيت پناهجويان در کانادا و شرايط پناهندگي در کانادا مي نماييم.​

شرایط پناهندگی در کانادا​شرايط پناهندگی (کانادا)


:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()