نوشته شده توسط : نغمه محسنی

تحصیل دندانپزشکی در کانادا

رشته ی دندان پزشکی زیر شاخه رشته ی پزشکی است که در سال های اخیر مورد استقبال زیادی متقاضی قرار گرفته متقاضیان برای تحصیل دندانپزشکی در کانادا در ابتدا می بایست یک دوره Premedical  یا آمادگی برای ورود به دانشکده دندانپزشکی است که مدت زمان این دوره به میزان دو یا چهار سال است.پس از اتمام این دوره متقاضی منجر به اخذ مدرک لیسانس(کارشناسی) در علوم پایه ، مانند زیست شناسی ، انسان شناسی و علوم اجتماعی است که مسلتزم ورود به دانشکده دندانپزشکی در مقطع کارشناسی است.دوره های  کارشناسی دندانپزشکی در کانادا، با قبولی متقاضی  در آزمون DAT که توسط سازمان غیر دولتی دندانپزشکی کشور کانادا ADA برگزار می شود شروع می شود  و با صدور اولین مدرک کارشناسی دندانپزشکی در رشته های جراحی دندان و یا دندانپزشکی، به انجام می رسد. متقاضیان پس از سپری کردن دوره Premedical و یا آمادگی به مدت ۲ یا ۴ سال می بایست به مدت ۴ سال تحصیل در رشته تخصصی دندانپزشکی یا جراحی دندان دکترای جراحی دندان، دکترای دندانپزشکی را سپری کنند ، سپس متقاضی باید به مدت ۳ سال تحصیلات تکمیلی و در یافتPHD دندانپزشکی و جراحی دندان را با موفقیت پشت سر بزارد و در انتها متقاضیان باید دوره های تحصصی بالینی و فلوشیپ را سپری کنند.

بسیاری افراد جهت مهاجرت به این کشور معمولا از طریق تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا اقدام می کنند، که پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی میتوانند اقدام کنند، البته قابل ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت به کانادا است روش های دیگر  ویزای کار و سرمایه گذاری نیز وجود دارند. تابعیت کانادا از طریق تولد فرزند در این کشور وجود ندارد. زبان تحصیل در کانادا بستگی به دانشگاه انتخابی شما داردیکی دیگر ار مواردی که برای متقاضیان بین المللی در باب مهاجرت مطرح می باشد میزان هزینه های تحصیل و زندگی می باشد.میزان هزنیه های تحصیل در شاخه دندان پزشکی در کشور کانادا در ایالت های مختلف کشور کانادا متیر می باشند بطور مثال در ایالت کبک در کل دوره به میزان ۴۰۰۰۰ دلار ،ایالت بریتیش کلمبیا به میزان ۲۲۰۰۰۰دلار می باشد.متقاضیان تحصیل دندانپزشکی در کانادا علاوه بر هزینه های تحصیل هزینه های زندگی را نیز می بایست در نظر بگیرند که به این مبالغ افزوده می شود.میزان هزینه های زندگی با توجه به زندگی شخصی هر فرد و ایالت های مختلف کشور کانادا متغیر می باشد که به میزان ۱۰۰۰ الی ۱۵۰۰ دلار می باشدشرایط مهاجرت به کانادا با کشورهای اروپایی مشابه نیست و برای مهاجرت به این کشور پیشرفته باید شرایط خاصی داشته باشید تا به شما ویزای مربوطه ارائه شود. تحصیلات دندانپزشکی در این کشور برای دانشجویان، بررسی تمام اجزای تشکیل دهنده فک و دندان و شرکت در دوره های عملی و تئوری را امکان پذیر می سازد. در دوره های عملی و تئوری تحصیل دندانپزشکی در کانادا شما عزیزان از ساختار و ناهنجاری های دندان و دندان شناسی مطلع خواهید شد.

 ​

تحصیل پزشکی درکانادا​تحصیل دندانپزشکی در کانادا


:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نغمه محسنی

مهاجرت پزشکان به کانادا دارای شرایط و قوانینی است که حتما باید تمامی اطلاعات و قوانین را بخوانید و بعد به این کشور سفر کنید. دولت کانادا دارای یک فهرست شغل اولویتی است که در آن مهارت های موجود در سطح ملی، کمبود دارند. پزشکان متخصص، پزشکان عمومی و پزشکان خانواده بخشی از این فهرست هستند. این امر برای پزشکان ماهر مهاجرت به کانادا را آسان تر می کند. الزامات اساسی برای ویزا برای کسانی که مایل به مهاجرت به کانادا به عنوان پزشک هستند، یک مدرک پزشکی معتبر همراه با یک یا چند سال تجربه کاری است. پزشکان نیز باید از طریق معاینه مجدد شورای پزشکی کانادا و قبل از اینکه بتوانند تمرین کنند، مجوز بیشتری از مقامات استان دریافت کنند. کاندیداهائی که نیاز به ویزای کانادا دارند باید به زبان انگلیسی یا فرانسوی مهارت داشته باشند.

مهاجرت پزشکان به کانادامهاجرت پزشکان به کانادا

 



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نغمه محسنی

بسیاری افراد جهت مهاجرت به این کشور معمولا از طریق تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا اقدام می کنند، که پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی میتوانند اقدام کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت به کانادا می باشد روش های دیگر نظیر ویزای کار و سرمایه گذاری نیز وجود دارند. تابعیت کانادا از طریق تولد فرزند در این کشور وجود ندارد. زبان تحصیل در کانادا بستگی به دانشگاه انتخابی شما دارد.تحصیل پزشکى در کانادا باب میل بسیاری از دانش آموزان متقاضی مهاجرت به کانادا است، مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل بالاخص ورود به تحصیل پزشکى در کانادا سوالات بسیاری از دانشجویان و خانواده های آنها را شامل می شود. لازم به ذکر است که تحصیل پزشکى در کانادا شرایط و نکات حقوقی خاصی دارد که باید در خانواده تحصیل در کانادا به صورت کامل بررسی می شود.

 

تحصیل پزشکی درکاناداشرایط تحصیل پزشکی در کانادا



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نغمه محسنی

مهاجرت از طریق ازدواج به کانادا

مهاجرت از طریق ازدواج به کانادا و قوانین ازدواج در کانادا یکی از راه های مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج میباشد. روشی که در سال های اخیر به دلایلی چون مدت کمتر نسبت به سایر روش های مهاجرت و همچنین همکاری و استقبال دولت کانادا نسبت به پذیرش این گونه مهاجران طرفداران فراوانی را به خود اختصاص داده است. قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان « Immigration and Refugee protection act»  اداره تابعیت و مهاجرت کانادا CIC یا  Citizenship and Immigration Canada مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج را در الویت های خود قرار داده است. قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان در بند یک ماده ۱۲ فرد خارجی را در صورتی عضو خانواده می داند که پدر یا مادر، فرزند، همسر، شریک زندگی یا یکی دیگر از اعضای خانواده شهروند citizen  یا دارای اقامت دائم permanent resident در کانادا میباشد. مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج به روش اسپانسر شدن همسری که در کانادا اقامت دائم یا شهروند کانادا محسوب میشود، صورت می گیرد. قبل از وارد شدن به بحث و توضیح شرایط آن بیهوده نیست که شخص همسر را از دیدگاه قانون کانادا تعریف کنیم؛ این مفهوم سه دسته از افراد را شامل می شود:

اقامت کانادا از طریق ازدواجاقامت کانادا از طریق ازدواج

 



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1398 | نظرات ()